Author

Ruxandra Serban

Share

Numar total de vizualizari: 258

Numar vizualizari de azi: 1

Author

Ruxandra Serban

Share

Trăim într-o perioadă în care adaptarea din mers este cuvântul de ordine, iar capacitatea noastră de a ne adapta, este și ea la cote maxime. Am fost forțați să ne adaptăm la noua normalitate încât nu știu cât de rapid vom putea, atunci când contextul ne va permite, să ne debarasăm de toate restricțiile și măsurile pe care fiecare dintre noi le luăm pentru a ne proteja de coronavirus.

Migrând însă înspre zona de business, transformarea digitală, agilitatea și campaniile de marketing și comunicare cu sens sunt un must în ziua de astăzi, și asta nu numai privind prin prisma pandemiei care ne-a schimbat direcția în urmă cu aproape un an. Ele sunt o necesitate indiferent de context, de câțiva ani încoace. Vestea bună este că Erka le integrează în campaniile go to market la nivel național și internațional, iar toate proiectele pe care le dezvoltăm sunt construite pe acești trei piloni.

În acest sens, am adăugat, începând din acest an, mai multe direcții strategice la Erka, pe care am să le enumăr pe scurt, mai jos:

Valorizăm inteligența colectivă. Credem că astăzi, mai mult ca oricând, inteligența colectivă este importantă pentru strategia unei afaceri, fiind totodată un instrument cu valoare adăugată pentru dezvoltarea ulterioară. Așadar, organizăm workshop-uri cu persoanele cheie dintr-o companie, pentru că suntem convinși că soluțiile există în interiorul unui business. Trebuie doar scoase la suprafață și implementate. Iar asta fac experții noștri.

Co-producție cinematografică. 2020 a marcat intrarea Erka pe zona co-producției cinematografice, unde avem mai multe proiecte în derulare, atât românești cât și străine (franco-româno-italiene). Secretul lui Zorillo – The Dac Side of the Moon (care îi are în distribuție pe Alin Panc, Văru Săndel și Cosmin Seleși) este unul dintre ele, iar dacă doriți să deveniți parteneri, îmi puteți scrie pe adresa ruxandra.serban@erka.agency.

Servicii de product placement. Pentru că noi, cei de la Erka suntem convinși de potențialul pe care îl are plasarea de produs în producțiile cinematografice, anul acesta am lansat un nou serviciu pe care îl punem la dispoziția clienților noștri. În unele cazuri, product placement-ul poate fi singurul mediu eficient pentru creșterea gradului de recunoaștere a unui brand (brand awareness), iar platformele de video streaming precum Netflix pot fi vectorii principali ai unei astfel de comunicări dintre un brand și publicul său țintă (http://www.ruxandraserban.ro/blog/2020/10/07/urmeaza-ti-visul/).

Susținem arta. Ne-am propus să susținem arta, iar unul dintre obiectivele noastre este să aducem în România spectacolul „Vive la vie”, creat de Compagnie Interface (Elveția) și premiat la Festivalul de la Avignon.

La nivel personal, această perioadă m-a făcut să înțeleg multe lucruri, să petrec mai mult timp cu mine și cu familia mea și să înțeleg că legăturile puternice cu oamenii cu caracter se creează o singură dată, pentru o singură dată. Pe viață.

Și pentru că trăim o perioadă dificilă din toate punctele de vedere, în mulți dintre noi – ca și în mine de altfel – s-a produs un declic: vreau să îmi aduc contribuția mea, mai mică sau mai mare, în societate. Iar o cale prin care fac acest lucru este reprezentată de sesiunile live în care am invitați oameni puternici, care au reușit să treacă peste obstacolele puse în cale de-a lungul vieții. Aduc în centrul atenției oameni care ne pot inspira, oameni cu destine sinuoase și bogate în experiențe, oameni pe care îi respect și pe care îi consider învingători.

Îmi doresc ca prin tot ceea ce fac – personal sau profesional –  să am un impact pozitiv asupra celor din jurul meu – mai apropiați sau mai îndepărtați. Îmi doresc să lăsăm copiilor noștri o planetă vindecată, cu oameni mai buni, mai empatici și (mai) sufletiști. Îmi doresc ca tot ceea ce fac să aibă un sens. Pentru că chiar cred că fiecare dintre noi poate contribui la o schimbare în bine și sunt convinsă că schimbarea începe din și cu noi.

Până data viitoare, stay safe și să aveți un An Nou mult mai altfel decât cel căruia, în câteva zile îi întoarcem spatele, zic eu victorioși! Aveți grijă de voi, de sănătatea voastră fizică și mentală, pentru că nu degeaba anticii se ghidau după principiul Mens Sana in Corpore Sano.